maanantai 20. tammikuuta 2014

#5 Ihania kaneja!♥

Moikka!Eli tänään olin kamun työnä kattoos sen ihania pupusia Penelopea ja Nelliä ja 10-vuotiasta Lumi pupusta♥En kerenny ottaa paljo kuvii ku kännykästä oli akku lopus.Mut kamu sai yhen kuvan:)Omilla kaneilla on ollu iha normi päivä!Ursula on justii irti huonees:)Koulus oli jälleen tylsää ainaki kuvis tunnilla:/Ei mitenkää jaksais kuvista.ja muutenki oli aika tylsää.Mutta aattelin kysyy samalla, että mitä postauksii tekisin?Kommatkaa vain jos on ideoita.Mutta teen varmaan tonne sivuun kysymys palkin mistä saatte äänestää:)Mutta mulla olis kyllä muutama ehotus:
1.Esittely kaikista kaneista mitä mulla on ollu.
2.Mun kanien päivä!
3.Mitä mun kanit syö?
4. Mitä yleensä teen/leikin mun kanien kans?
Mutta myös teidän ehotuksia valitaan:) 
Ja perään viä kuvia!
:Pupupallerot!

                                                     Penelope ja Nelli tukki mun syliin:)
                                                        Ursula nuuhkii mun housuja xD
                                                          
                                                   Ursula taas pahanteossa!Jyrsii mattoa!
                                                                        Vilin kieli x)
                                                                 " Mä tahon pois!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti