keskiviikko 28. toukokuuta 2014

#38 Summer Bunnies!♥

Moi taas pitkästä aikaa.En okkaan nyt hetkeen kirjotellu ku on ollut kotona kiire ja myös koulussa:(Teiltä on menny jo varmaan innostus lukea tätä blogia mutta nyt on paljon uutisia!Nyt kun kesäloma alkaa yritän kirjotella 3-4 kertaa viikos:)Kesäkuun toisella viikolla mulle ja mun kaverille tulee vuokraponit viikoksi, joten en tiedä kerkeenkö kirjotella sillä viikolla kuinka paljon:)Jos ootte kiinnostunu hepoista voitte lukee niistä poneista ja muutenki tarkemmin mun hevostelusta täältä! kirjottelen sitä blogia mun kaverin kans.Mutta sitte kani juttuihin;DEli mun siskolla on ylioppilasjuhlat tänä viikon loppuna joten kanit on muuttanu siksi aikaa varastohäkkiin, koska kanienkin huoneeseen tulee ruokapöytä:)Kanien huoneessa on ollu kyllä aika kova siivous juhliksi;DDVarastohäkis niillä on ainakin enemmään tilaa ja mä pidän niitä muutenki aika paljo myös siinä ulkopuolella.Kanit on ollu myös aika paljo pihalla kun ollu aika hienoja säitä.Ollaan rakentamas uutta kanihäkkiä nyt kesäksi niin saavat olla kesän isommassa ulkohäkissä.Ajattelin että pitäisin niitä koko kesän ehkä varastohäkis kun siä on viileempi ku sisällä.Meillä on sisällä kesäisin nimittäin aika kuuma:/Kaneilla on siä mukavempi olla kesä:)Kanit voi siis ihan hyvin ja tulevat toimeen jo todella hyvin.Ursulalla välillä hormonit kiertää ja se kiusaa Viliä sillä laitta, tiedätte mitä tarkotan:DDJoten Vili reppana joutuu aina juoksemaan pakoon:/Mutta onneks Ursula ei tee sitä kovin usein.Teen blogiin nyt pian uuden bannerinkin:)Ajattelin että teen aina kesällä syksyllä,talvella ja keväällä uuden ja yös väliaikoinakin voi tulla joitakin bannereita:)

                                                                      Kesäpupu♥


                                                                       Kesäirvistyksiä!:D



                                                                "Mä oon piilossa!"
                                                                           Nam,Nam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti