tiistai 11. marraskuuta 2014

#73 Leijona elämää!

Päätin nyt tehdä postauksen pikku leijonasta joka majailee mun huoneessa.No,
sehän on Vili:DVili tuntuu rohkeemmalta mun huoneessa ku kanilassa.Joku
viikko sitten vaihdoin Ursulan ja Vilin paikkaa niin huomasin että Ursula viihtyy
enemmän kanilassa kun sisällä ja Vili on taaskin arempi kanilassa.Vilistä on tullu
rohkeempi ku se on saanu asustaa mun kans sisällä.Jotku on varmaan ihmetelly tai
miettiny että miksi Vili on sisällä?Syyt siihen on että, toin Vilin sillon sisälle ku
sen kynsi meni poikki.Ja muutenki Ursula aina jahtas sitä kanilas ja muutenki
Vili joutu aina pinkomaan pakoon.Ursula ja Vili on kyllä ollu viime aikoina sellasia
että ne ei oo tullu toimeen.Sen takia on parempi pitää ne erillään.
 Vili on kyllä tosi rohkea poika sisällä.Se saa olla kokoajan irti mun huoneessa
ettei sillä aika käy pitkäksi.Huono puoli on vain se että ei voi pitää mitää johtoja
tai muita tuhottavia juttuja mun huoneessa,mutta kyllä siihenki tottuu.Aina iltasin
ku meen nukkumaan se hyppii jatkuvasti mun sängyn päälle möyrimään pitkin sänkyä.
Aamulla se herettää mut alottamalla nuolemaan mun naamaa.Se on kyllä ihanaa:DD
Sitten ku peteen mun sängyn se pomppaa aina sinne päälle ja tekee omat järjestelynsä:
kuopii peittoa,asettelee sitä hampaillaan ja kaikkee muuta:DDOn se kyllä ihana kani♥










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti