maanantai 29. helmikuuta 2016

Hiihtoloman viettoa!

Perjantaina täällä meillä päin päästiin ansaitulle hiihtolomalle. Osa teistä on voinut loman jo viettääkin, joten toivottavastin teidän lomanne on sujunut loistavasti. Torstain ja perjantain välisenä yönä satoikin oikein kunnon kinokset lunta ja koko piha oli ihan lumen valtaamana :D Iltapäivällä päästin sitten kaneja vähän ulos pomppimaan ja olihan se hauskan näköistä kun ne kahlas paksussa hangessa :D Onneksi piha oli kumminkin aurattu niin siinä pääsi paremmin pomppimaan.

Itse nyt hiihtolomalla panostan kunnolla kanien kanssa olemiseen. Vili ja Cindi onkin nyt ollut mun huoneessa vuorotellen yötä. Onhan se ihan kivaa vaihtelua välillä nukkua mamman kanssa :D Perjantaina olin Tube Tourissa Seinäjoella. Oli kyllä mahtava meno! Sunnuntaina olin ratsastamassa mun hoitohepalla Nuunalla. Enpä oikein muuta nyt tähän mennessä olekkaan tehnyt. Nyt viikolla pitäis vielä mennä kahtena päivänä tallille ja lauantaina on Jurvassa kanin näyttelyt! Siitä sitten lisää silloin.








2 kommenttia:

  1. Ompas kiva blogi! Välillä saa nähdä ihan vaivaa, että löytää kivan blogin, mut tää tuli vaan sattumalta vastaan :D
    Kirjoitan itsekkin blogia, jossa kertoilen lähinnä mun kanien, koiran ja hevosen kuulumisia
    Http://tahtilemmikit.blogspot.com

    VastaaPoista