lauantai 12. heinäkuuta 2014

#47 Ohjepostausta ja kuulumisia!

Moikka!En ookkaa nyt viikkoon kirjotelluu, ku en keksiny mitää mitä postata.Sitte ku rupesin kattomaan mun videoita niin huomasin etten oo tehny pitkään aikaa ohjepostausta.Joten nyt tein ohjepostauksen missä kerron mitä kaninäyttelyyn tarvitsee ja miten näyttelyihin valmistaudutaan.Kannattaa katsoa video YT:n kautta niin näkee kuvauksen koska siinä on yksi tärkeä asia myös:)Itse olen menossa myös kaninäyttelyihin tässä elokuun alussa.Petra lähtee mun kans ja se ottaa Ursulan ja valmistelee sen näyttelyihin ja hoitaa sen näyttelyissä.Tällä kertaa Vilikin pääsee mukaan ja mä hoidan taaskin sen:)On kivä viedä molempia kaneja tällä kertaa näyttelyyn kun Vilikään ei oo vielä koskaan ollu.Mä selasin netistä joka paikasta että onko missää näyttelyitä ja sitte löyty.Nämä näyttelyt järjestetään Jurvassa.Lisää tietoa löytyy: http://epjyn.blogspot.fi/ jos asutte lähellä.Jos joku on tulossa tulkaa vaan rohkeesti moikkan jos näette mua:D
Nyt viime aikoina on ollut tosi kuuma ja kova helle että ei kanejakaan oo voinu pitää ollenkaan pihalla ku on ollu melki joka päivä jotain 25-28 astetta:/On kiva että on kuitenki lämmin mutta ei kuitenkaa ihan liian kuuma.Joinakin päivinä kanit on ollu pihalla iltasin tai varhaisemmin aamulla.Kanilassakin on kyllä ollut lämmin.Ku katoin yks päivä sielä oli melki 25 astetta.Täyty pitää ovea auki sitte päivällä että vähä tuulettuu.
Oon myös yrittäny kaikella lailla pitää kanit viileinä mutta silti on kuuma.Oon laittanu viileitä laattoja,paljo raikasta vettä ja ne on saanu olla häkin ulkopuolella että saa maata siinä lattiallakin.Kanit on kyllä nyt juonu tosi paljo.On saanu päivisin lisätä vettä aika useesti.
Sitten vielä yks juttu.Me ollaan lähös Ruotsiin ens viikon tiistaina joten viikkoon ei tule sitten postausta koska me ollaan viikon sielä.Koitan kattoa jos löydän kaneille tuliaisia matkalta.Koittakaa jaksaa odottaa ens postaukseen!:)Moikkaaa!♥






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti