keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

#48 Terkkuja Ruotsista!

Moikka!Terkkuja teille kaikille täältä Ruotsista!Ekat päivät on menny tosi hyvin vaikka kaneja on kyllä tosi kova ikävä.Täällä pääsin tabletilla nettiin niin aattelin lähettää teille terveisiä:)Käytiin tänään kaupoilla ja ostin kaneille jo kaikenlaista;))Esittelen ostokset sitte ku tuun;)Tiistaina tullaan takasi kotia.Kanit jakselee tosi hyvin.Mun isosisko ja iskä hoitaa niitä ja mun serkku käy viemäs niille voikukanlehtiä ja ruokkii oravaa:DPistin tarkat ohjeet kanien ruokintaan ja hoitoon!:DDJuu mutta eipä varmaan muuta:)Kirjotellaan viikon päästä!:))

4 kommenttia:

  1. Ootko matkinut tän sun koko blogin Pupuninjat-blogista? Eihän tämä voi olla sattumaa, että Sivupalkki on sama (paitsi tietenkin sun kanit jne.), sun osoitteen perässä on 12 ja sivutkin muistuttavat erittäin paljon tuon blogin sivuja. Älä ota tätä pahalla, mutta sanompahan vaan... Kannattaa tehdä blogista omanlainen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa......jos vaihdan nimen,osotteen,esittelyn,muut sivut...jne....eihän tänne jää enää mitään!Ja toi 12 tuli tän osotteen perään mun iästä ku oon 12!Kiitti ku sanoit mutta nyt täältä lähtee kaikki LUKIJAT!Jos kaikki haluaa niin teen uuden blogin.........

      Poista
    2. En tarkoittanut pahalla! Älä ihmeessä mun takia uutta blogia tee, ajattelin vaan että lukijoita saattaisi jopa tulla lisää jos sivut jne. tarjoaisivat jotain uutta eikä lähes samoja juttuja kuin Pupuninjoilla. Ymmärsit tarkoitukseni ihan väärin :D anteeksi, jos loukkasin oikeasti sinua tai tein jotain muuta väärää :).

      Poista
    3. Sori...Oon aatellu vaihtaa nimee koska munki mielestä tää nimi kuulosta aika samalta ku Pupuninjat ku ihan ajattelee..Kiitti ku kerroit:))

      Poista