tiistai 22. heinäkuuta 2014

#49 Vihdoin kotona!

Tultiin siis tänään....joo siis kello on nyt puol yks yöllä eli nyt on periaattees keskiviikko:DDNo sanotaan nyt niin että tultiin eilen Ruotsista.Oltiin äitin siskojen työnä siellä öitä.Tehtiin kaikenlaista,shoppailtiin,uitiin meressä,syötiin...ja kaikkee muuta:)Siellä oli tosi kuuma välillä jopa 30 astetta!!!Huh..oli kyllä tosi kuuma.Oli kyllä ihan hauskaa vaikka välillä oli kyllä kaneja ikävä vaikka oltiinki vain viikko:DKanit jakso hyvin koko viikon ja kun tulin kotiin niin ne tuli iloisina mua vastalle oven suuhun.Se oli jotenki ihanaa ku ne juoksi suoraa mun työ ku huusin niitä♥Kanit osaa olla kyllä niin ihania lemmikkejä!Kaneille ostin kyllä eniten tuliaisia kuin muille :PTein videon tuliaisista ja laitan sen sitte tohon alas---->



Sitten vielä kysyn teiltä yhtä juttuu..Oon miettiny jo jonki aikaa että pitäskö tän blogin nimee ja osotetta vaihtaa joksiki muuksi ku mun mielestä ja varmaan joidenki muidenki mielestä tän nimi j osoite on vähä niinku Pupuninjat blogista.Mua on häirinnyt tää juttu jo jonki aikaa vaikkei kukaa siitä oo viä oikeen valittanu, mutta ku oon kattonu niin toi nimi kuulostaa ihan samalta melki ku Pupuninjat:/Joten  mitä mieltä :)Pidän rohkeista kommaajista!Kiitti etukäteen♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti